12 Eylül 2013 Perşembe

İPhone 64 Bit İşlemciyi Duyururken Samsung Hemen Duyuru Yaptı!

android-4-3-jelly-bean-vs-ios-7


İphone 5S Modelinde 64 bit çıkmıştı  Apple yeni bir adım attı mobil cihazlarla ilgili 64 bitlik işlemciyi kullanan tek mobil şirket apple olmuş oldu


Bunun hemen ardından Samsung Laf yetiştirerek Bizde 64 bitlik işlemci çıkartacağız diye duyurdu


Bence Samsung Bunu demeden önce yapsaydı daha güzel olurdu s4 modelinin Tasarım yüzünden kazandığına inanıyorum ben.


Yoksa Samsungun S4 satışlarında düşüş olurdu tabikide tasarımı kötü olsaydı normalde o donanımı diğer mobil şirketlerde taktırabiliyor.


Nokia Derseniz Sessizliğini sürdürmeye devam ediyor Microsoft işletim sistemiyle Nokia Mobil Cihazları uyarlayacak gibi görünüyor bu benim kendi gözümden bakış açısı tabikide.


Nasılki İmac‘da iphone kısa yoldan bir çok işlemi yaptırabiliyor Windows İşletim sistemindede Nokia Mobil cihazı birbiriyle daha kısa yoldan işlem yapabilecek gibi görünüyor.


ee bunlar nedir derseniz örneğin bilgisayara bağladığınız zaman Bilgisayardaki Verilerinizi çok kısa bir yolla telefonunuza taşıyabileceksiniz.


nasılki samsung cihazı windows bilgisayara bağladığımızda şarkıları datalarımızı tek tek atıyoruz belkide Microsoft bunu daha basitleştirerek daha kullanışlı hale getirecek.


 


Bu gelişmelerin asıl gerçeğini hep beraber göreceğiz umarım Nokia Daha güzel cihazlar çıkartmayı başarır yoksa Apple ile Samsung’a muhtaç kalacağız Belki Diğer markalarında Güzel bir atışı ortaya çıkabilir mobil sektörü her zaman değişkenlik gösteren bir sektör nasılki HTC One Modeli s4′e kafa tuttu ama HTC için güzel bir başarı denilebilnir ama tam böyle popülaritesini oturtmuş halde değil tabikide sony modelide aynı bunun gibi onun akibeti belli değil.


neyse bu kadar fazla yazdım konuyu daha fazla uzatmayalım :)


Saygılar.


 



İPhone 64 Bit İşlemciyi Duyururken Samsung Hemen Duyuru Yaptı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder